Język angielski - klasy I-III
KRYTERIA OCENIANIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KLAS I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
Podręcznik: New Sparks 1
Liczba godzin tygodniowo: 2
Nauczyciel prowadzący: Angelika Gniewczyńska-Kasprzyk
KLASA I
OCENA | UCZEŃ |
Doskonale | - uważnie słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- potrafi powtórzyć za nauczycielem, nagraniem, - wypowiada się pełnymi słowami/zdaniami, udziela odpowiedzi na pytania, - przepisuje poprawnie, - rozpoznaje znaczenie słów, gdy je usłyszy i zobaczy, - potrafi nazwać przedmioty, rzeczy zwierzęta, których nazwy były wprowadzane i utrwalane na lekcjach. |
Bardzo dobrze | - słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela
- wypowiada się pełnymi słowami, - wypowiada się zdaniami przy pomocy nauczyciela, - udziela odpowiedzi na pytania przy pomocy nauczyciela, - przepisuje z nielicznymi błędami, - rozpoznaje znaczenie słów, gdy je zobaczy i usłyszy, - potrafi nazwać przedmioty, rzeczy, zwierzęta. |
Zadowalająco | - niezbyt uważnie słucha innych uczniów i nauczyciela, ma kłopoty ze zrozumieniem nauczyciela,
- potrafi powtórzyć za nauczycielem, - ma kłopoty z wypowiadaniem się pełnymi słowami lub zdaniami, - przepisuje poprawnie, - ma kłopoty z rozpoznaniem słów, gdy je usłyszy lub zobaczy. |
Słabo | - sporadycznie słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- nie rozumie poleceń nauczyciela, - potrafi powtórzyć za nauczycielem/nagraniem z błędami, |
Niewystarczająco | - nie potrafi powiedzieć słów lub całych zdań,
- nie potrafi pisać poprawnie, - ma kłopoty z rozpoznaniem słów gdy je usłyszy lub zobaczy. |
KRYTERIA OCENIANIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KLAS I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
Podręcznik: New Sparks 2
Liczba godzin tygodniowo: 2
Nauczyciel prowadzący: Angelika Gniewczyńska- Kasprzyk
KLASA II
OCENA | UCZEŃ |
Doskonale | - uważnie słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- rozumie polecenia nauczyciela, - potrafi powtórzyć za nauczycielem, nagraniem, - wypowiada się pełnymi słowami/zdaniami, udziela odpowiedzi na pytania, - przepisuje poprawnie, - rozpoznaje znaczenie słów, gdy je usłyszy i zobaczy, - potrafi nazwać przedmioty, rzeczy zwierzęta, których nazwy były wprowadzane i utrwalane na lekcjach, - płynnie czyta bez pomocy nauczyciela. |
Bardzo dobrze | słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- rozumie polecenia nauczyciela, - wypowiada się pełnymi słowami, - wypowiada się zdaniami przy pomocy nauczyciela, - udziela odpowiedzi na pytania przy pomocy nauczyciela, - przepisuje z nielicznymi błędami, - rozpoznaje znaczenie słów, gdy je zobaczy i usłyszy, - potrafi nazwać przedmioty, rzeczy, zwierzęta, - czyta samodzielnie, ale robi nieliczne błędy. |
Zadowalająco | - niezbyt uważnie słucha innych uczniów i nauczyciela, ma kłopoty ze zrozumieniem nauczyciela,
- potrafi powtórzyć za nauczycielem, - ma kłopoty z wypowiadaniem się pełnymi słowami lub zdaniami, |
Słabo | - przepisuje poprawnie,
- ma kłopoty z rozpoznaniem słów, gdy je usłyszy lub zobaczy, - ma kłopoty z czytaniem. |
Niewystarczająco | - sporadycznie słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- nie rozumie poleceń nauczyciela, - potrafi powtórzyć za nauczycielem/nagraniem z błędami, - nie potrafi powiedzieć słów lub całych zdań, - nie potrafi pisać poprawnie, - ma kłopoty z rozpoznaniem słów gdy je usłyszy lub zobaczy, - czyta powtarzając po nauczycielu. |
KRYTERIA OCENIANIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA KLAS I-III SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Sienkiewicza w Ziębicach
Podręcznik: New Sparks 3
Liczba godzin tygodniowo: 2
Nauczyciel prowadzący: Angelika Gniewczyńska- Kaprzyk
KLASA III
OCENA | UCZEŃ |
Doskonale | - uważnie słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- rozumie polecenia nauczyciela, - potrafi powtórzyć za nauczycielem, nagraniem, - wypowiada się pełnymi słowami/zdaniami, udziela odpowiedzi na pytania, - posługuje się słownictwem poznanym na lekcji, - samodzielnie zadaje pytania, - czyta całymi zdaniami, - czyta głośno ze zrozumieniem, -potrafi napisać zdania, - rozpoznaje znaczenie słów, gdy je usłyszy i zobaczy, - przypomina sobie dawno poznane słowa. |
Bardzo dobrze Zadowalająco |
słucha wypowiedzi innych uczniów i nauczyciela,
- rozumie polecenia nauczyciela, - wypowiada się zdaniami, - posługuje się słownictwem poznanym na lekcjach, - udziela odpowiedzi na pytania, - czyta zdaniami ze zrozumieniem, - przepisuje poprawnie, - potrafi napisać zdania wg wzoru - rozpoznaje znaczenie słów, gdy je zobaczy i usłyszy. - czyta głośno z błędami, - nie potrafi pisać poprawnie. |
Słabo | -potrafi powtórzyć za nauczycielem,
- odpowiada na pytania przy pomocy nauczyciela, - zadaje pytania przy pomocy nauczyciela, - czyta pojedynczymi wyrazami, - przepisuje poprawnie, - stara się rozpoznać znaczenie wyrazów, gdy je usłyszy lub zobaczy. |
Niewystarczająco | - powtarza za wzorem, ale robi błędy,
- nie rozumie poleceń nauczyciela, - odpowiada na pytania, ale robi błędy, -ma kłopoty ze zrozumieniem polecenia, |